Adsence

onsdag, maj 21, 2014

Magnum Kort

Magnum Classic 25 års jubilæum
Det er nu 25 år siden den første Magnum is kom på gaden. I dag kan du købe Magnum-is i næsten 100 lande, men det er faktisk i Danmark, der spises flest.
Vi har verdensrekord i at spise Magnum – ikke dårligt!
Derfor  har jeg lavet et jubilæumskort, hvor jeg har genbrugt ispapir, ispinde, karton fra æsken til at lave dette sjove kort. Fik ideen med ispindene, fordi jeg i november lavede et god bedringskort til min mand med plastre på, som personer på kortet, og cirklen af iscremen blev hurtigt til nederdelen til hende på kortet. Og så fløj tekst versene også lige ud i luften, og ind i kortet. Ja, så håber vi at Magnum Classic kan lide sit kort ;.) Måske de viser det på deres facebook side https://www.facebook.com/?ref=logo#!/MagnumDanmark?fref=ts
Behøver jeg skrive det er vores favorit is???
Hjertelig tillykke
Livsnydere og Magnum elskere