Adsence

søndag, februar 28, 2010

Konfirmation 2010

Jeg har lavet dette konfirmationsæt i råhvide farver, bestående af invitation, goodie bag og doggy bag.
Først ser du hele sættet her.
Invitationen åben og lukket.
Invitationen er rullerne.
Her er goodie bag hvor man kan komme slik/godter i til gæsterne. Det er også et bordkort, hvor navnet skrives på den lille firkant som er bundet i guldsløjfen i toppen. Skabelonen til goodie bag har jeg fundet af en boks, da jeg købte en Martha Stewart punch, tog punchen ud, satte boksen op, og den lignede et lille mælkekarton. Jeg har lavet et lille vindue i så gæsterne kan se ind til godterne.
Forside af goodie bag.
Goodie bag set fra neden af. hvor man kommer godterne ind og ud. Jeg har skrevet en lille tak til gæsterne "Tak fordi I ville være med til at gøre dagen hyggelig" i bunden hvor der åbnes.
Doggy bags er lavet til rester af maden til hunden derhjemme, som ikke er inviteret med til konfirmationen. Stemplet jeg her har brugt er fra Design House Pure Westies købt ved www.jacobi.nl artikelnr.: 11483.
Teksten på forsiden er en klage"sang" fra hunden fordi den ikke er inviteret med til konfirmationen, og håb om at gæsterne vil tage nogen rester med hjem til den. Det er skrevet fra Hundens Klagesang, som i kan finde på nettet.