Adsence

søndag, februar 28, 2010

Konfirmationskort 2010

Konfirmationskort jeg har lavet til en dreng som holder af at være på jagt med sin far. Det flotte stempel har jeg købt her: www.nortstarstamps.no stempel nr. 10014 jaktplate 14B. Det brune karton har jeg decoreret på min printer. Lavet et dokument i word, indsat fodspor og printet på karton. Husk kun det tynde karton kan køre i min printer. Den lille grønne bog jeg har sat på forsiden er en information om jagttider af forskellige dyr, rådyr, krondyr, agerhøne, hare, gråand og fasan. Farverne på kortet er valgt fordi det er et konfirmationskort som gives til forår.
Her kan du se den lille bog.
Kortet indeni, hvor du kan se jeg har lavet en lomme til penge. Jeg har kun brugt dele af det stemplede motiv (hunden) her indeni kortet. Det er gjort ved at jeg ligger papir over kartonen, hvor jeg ikke vil have resten af stemplemotivet. Kortet er decoreret med blomster, blade og fjer.
Bagsiden af kortet.